reklama

... musím ho nenávidieť ...

Pozrela sa mu hlboko do očí. Verila, že tu nájde pravdu. Už viac nedokázala takto žiť. Mala ho rada? Ľúbila ho? To sama nevedela... Nech robila čokoľvek, nech prosila kohokoľvek, aby jej pomohol naňho zabudnúť, nešlo to. Pre všetkých svojich priateľov mala prichystanú rovnakú odpoveď: „Nenávidím... a milujem."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (157)

Všetci vedeli, čo pre ňu znamená. A vedel to aj on. To bola chyba, ktorú si stále vyčítala. Nikdy nechcela, aby sa dozvedel, čo pre ňu znamená. Ale po tom, čo jej raz povedal, že ju má rád, všetky jej zábrany sa stratili v záplave zdanlivého šťastia. Vedela, že v noci hovorí veci, ktoré nie sú vždy pravdivé. Vedela, že zbytočne preháňa a všetko komplikuje. A tiež vedela, že urobila chybu, keď to povedala aj ona jemu...

Už viac nechcela klamstvo, ubíjalo ju. Bránilo jej naňho zabudnúť, aj keď to tak veľmi chcela. Bola len jediná možnosť, ako to všetko skončiť. Musia sa stretnúť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz tu sedí oproti nej a ona sa utápa v jeho pohľade. Vie, prečo prišla, teraz necúvne. Chce vedieť pravdu.

„Ako to teda celé je?" začala rozhodne. Inej možnosti niet. Nezabudne naňho dovtedy, kým jej neublíži. Kým jej nepovie niečo, čo jej zlomí srdce. A chcela to počuť.

„Vieš, že ťa mám rád..."

„Viem aj to, že mi stále iba klameš."

„Ja neklamem. Hovorím pravdu."

„A koľkým si túto pravdu už povedal?"

Stráca reč. Konečne ho má tam, kam ho chcela dostať. Vedela, že tá chvíľa sa blíži. Srdce jej prudko bilo. Ale... Naozaj je to to, čo chce?

„Aj ty vieš, ako mám rada ja teba," pokračovala. „A tak ťa prosím, ak ma máš naozaj tak rád, ako hovoríš, urob niečo, vďaka čomu ťa začnem nenávidieť."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Toto naozaj chceš?"

Rozmýšľala... Toľkokrát si túto chvíľa predstavovala. Bola odhodlaná ukončiť toto trápenie. Nikam to neviedlo. Nenávidela ho...

„Áno, toto chcem."

... a mala rada...

„Ale ja nechcem, aby si na mňa zabudla."

„Ty to chcieť nemusíš. Ja to chcem. Ale nedokážem to bez tvojej pomoci. Povedz mi to. Povedz mi pravdu! Prosím!"

„Dobre... Nič pre mňa neznamenáš a nikdy si ani neznamenala."

Tvárou sa jej skotúľala slza. „Ďakujem," zašepkala. Usmiala sa, naposledy sa zahľadela do jeho modrých očí, otočila sa a odišla. Odišla zabudnúť. Odišla, aby konečne bola aj ona šťastná.

Mária Milanová

Mária Milanová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

I`ve paid my whore. I owe you nothing. And you are nothing to me. Thank you for curing me of my ridiculous obsession with love.(Moulin Rouge) Zoznam autorových rubrík:  ...love the most...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu